Etichete

, ,


Doar o saptamana a trecut de cand Aky a invatat sa ridice piciorul cand merge afara si s-a si indragostit. Cea  care i-a cazut cu tronc este o femela pechinez, Lisette sau Lizuca, nu i-am invatat inca numele. Cu duduia respectiva avusese de-a face in urma cu cateva saptamani cand a salutat-o bucuros ca intalneste un exemplar feminin. Ea l-a marait. Si asta a fost tot pana in urma cu trei zile. Trei zile care i-au schimbat ritmul si viata lui Aky insa. Si are doar opt luni. Acum trei zile, la plimbarea de seara, am intalnit-o din nou pe duduia cu pricina. Si a fost ceea ce s-ar traduce prin ceea ce noi numim „chimie”. Ea nu l-a mai marait si, in plus, a stat sa fie pupata si curtata de acest westie care a uitat ca are doar 8 luni. S-a impaunat in preajma ei si a urmarit-o iar ea a cochetat cu nerusinare. L-am tras cu greu de langa ispita si am crezut ca asta a fost. M-am inselat. In seara urmatoare, cand a iesit din nou afara, l-a tras pe A. spre domiciliul fetei. Si de aici ni s-au tras toate: greva foamei, pe care o face de doua zile, plansetul, privirea bleaga, iesirea la cele mai nepotrivite ore afara si insistenta cu care trage pentru a ajunge pe strada Lisettei. Faza e ca pechinezul nu e la prima iubire si nu stiu daca a ajuns vreodata pe la cabinetul veterinar. Degeaba a incercat A. sa aiba o discutie cu el, cum ca fete vor mai fi, Aky ramane ferm pe pozitie. E cazut in limba dupa Lisette. Am sa-l amagesc. Ii schimb traseul de plimbare, evit locul unde sta catelusa si sper ca-n timp s-o uite. In fond, e prea mic pentru a face sex. Sa mai astepte?