Ei bine, azi am reusit sa ii fotografiez pe prietenii lui Aky, cu ajutorul Alinei. Deja avem 20 de zile de cand iesim cu Tasha, in care duduia a facut ceva progrese – e mai indrazneata, nu se mai sperie cand vede un catelus si a capatat mai multa forta in infruntarile cu Aky.

Se musca de urechi, se rostogolesc, se bucura, se murdaresc, in fine. E comic si enervant insa cand isi impletesc lasele in jurul meu si trebuie sa-i descurc. Am ajuns si la doctor cu ea si i-a marit doza de calciu, pentru ca tinea picioarele din spate nu tocmai corect. Este foarte inalta pentru varsat ei – 4 luni, dar este un exemplar frumos. E bine ca are un prieten. Daca e sa-l credem pe medic, peste 6 luni Aky va fi singurul caine pe care-l va suporta in preajma.

Amandoi ar invata cate ceva din relatia asta. Ea sa-l accepte asa cum e: nebun, iar el sa devina mai temeprat, cel putin in preajma ei. Medicul dixit. Din psihologia canina.

Asadar, imagini cu Zen, Tasha si Aky. Nu tocmai reusite, pentru ca e greu sa tii in frau trei suflete.Si, ca sa fie totul complet, si dupa aceasta joaca, Aky a gasit o chestie mirositoare in care sa se tavaleasca. Asa ca l-am luat acasa si l-am bagat direct in cada. E imposibil sa-l patrez curat si alb. Dar, dupa ce-l spal e atat de comic. mai ales cand se scutura si il apuca nebunia alergatului in toata casa. Ce iese…Se vede.