Etichete


Ultimele zile au insemnat iesiri afara cu Tasha, mers la medic cu ea si partide de joaca. Multe partide de joaca in care Aky a fost pe rand minge, pui, prieten, adversar, partener, dominator sau dominat. Si-au prins urechile, si-au muscat obrajii, s-au muscat, s-au alergat, au baut apa din aceeasi frapiera, Aky a vrut chiar sa-i manance mancarea, ba a intrat si-n casuta de lemn a Tashei. S-au batut pe un papuc, s-au inghesuit intr-un colt, s-au facut fleasca – la propriu. Cand il luam la final acasa, Aky era ud pe ceafa si pe urechi, era gri argintiu de jeg si rasufla de parca ar fi jucat in Speed. Ideea e ca la un moment dat am refuzat sa-l mai spal, l-am dus si la medic sa-i pun Frontline si am avut senzatia ca-i un cerc vicios. Eu il spal, tasha il murdareste. Pana acum doua seri, cand n-am mai rezistat si l-am bagat in cada. I-am dat cat de cat o fata umana. Cred, saracutul, ca nu se mai suporta. Asta dupa ce sambata seara sarea pe langa cada ca sa-l bag inauntru. Oricum, putea la propriu. Ca un cos de gunoi ambulant. Am incercat sa le surprind joaca nebuneasca. N-am fost in stare, iar dovada stau pseudo-imaginile postate. Sunt prea inceata pentru ei.