Etichete


AniMall.ro (www.animall.ro)  e site-ul unde intru cateodata sa vad ce mai apare nou pentru catelusi. Ei bine, am vazut o jacheta impermeabila pentru Aky.

Potrivit descrierii produsului, haina avea nasturi  – ceea ce m-a bucurat pentru ca cea pe baza de arici prinde par din blanita, asa ca o haina cu capse era exact ce imi doream. Si tot pe site aveam posibilitatea sa-mi aleg nu doar marimea (40 cm) ci si culoarea produsului: bej sau kaki. Evident, am sunat la AniMall sa-i comand hainuta. „N-o avem pe stoc, dar o vom avea saptamana viitoare”, mi-a spus fata care mi-a preluat comanda. „Ok”, zic, „astept” si i-am dat datele solicitate. Marti ma suna si imi spune ca a venit jacheta, dar „nu e kaky, ci maro. O vreti?”

Dupa ce asteptasem cateva zil,e am zis sa nu ma cramponez la culoare, asa ca am zis si la geaca maro. Mai ales ca hainuta rosie, pe care Aky a primit-o de la Gabi si Sorina, s-a cam ponosit de la joaca si dintii Tashei, am decis ca si o hainuta maro este potrivita cand afara sunt minus nu stiu grade Celsius.

Ei bine, vine si ziua cea mare, joi, 27 ianuarie, cand merg sa-mi ridic comanda la sediul companiei, pe Pierre de Coubertin nr 3- 5, acolo unde odinioara era Electroaparataj. Acum pe locul respectiv e doar un office rosu, comunist, care a beneficiat de un usor facelift, bariera si bodzguard la intarare. Pe usa lipit un afis potrivit caruia in cladire accesul se face doar pe baza unui card. Chiar si pentru clientii care vin acolo sa-si ridice comenzile.

Pe scurt, firma AniMall.ro era la etajul 4, dar nu am putut urca cu Aky pentru ca in cladire nu e permis accesul cu animale de companie, culmea!, desi cladirea gazduieste un magazin care asta vinde: produse pentru animale. Cum urma sa-i cumpar o haina, mi se parea logic sa probez produsul pe care urma sa platesc 72 de lei . Dupa ceva parlamentari cu duduia de la receptie, si dupa alte discutii intre aceasta si secretara de la AniMall, s-a decis: nu urc cu cainele la etajul 4, unde e sediul pet shop-ului pentru ca „sefului (probabil proprietarul cladirii) nu-i plac cainii nici in curte daramite inauntru”. „Credeti-ne ca stim ce spunem”, mi-a spus cerberul de la poarta in timp ce-i dadea tarcoale lui Aky. Pana la urma, una din fetele de la site-magazin-firma a coborat de la 4 cu hainuta maro.

L-am probabt si ii vine bine. Ca  o paranteza, discutii casnice: A. zice ca-i e mica, eu zic ca-i vine turnata. Bref, am luat jacheta asa, maro – din considerente explicate mai sus, am platit 75 de lei pe ea, desi costa 72 (* fata nu avea sa-mi dea rest pentru ca nu coborase cu bani la ea).

Aky n-a respins hainuta, a purtat-o tantos cu gluga cu tot. A, sa nu uit: jacheta are gluga detasabila. Aici corespunde cu descrierea de pe site. Mi se pare tare insa ca nimeni nu s-a gandit ca, daca ai un magazin virtual dedicat animalutelor si un depozit, ar trebui sa iei in calcul ca ar putea veni acolo clientii cu prietenii lor necuvantatori. Deh!