A fost cea mai grea prima saptamana, asta pentru ca Aky nu stia ce e cu el iar noi nu stiam cum sa ne comportam cu el. Am ascultat sfaturile doctoritei, i-am dat pastilutele, nu l-am lasat sa-si forteze piciorul si am incercat sa-i pastrez programul de plimbare. Fireste, ne plimbam mai greu, cu efort suplimentar, cu refuzul din partea mea de a-l lasa sa socializeze cu alti catelusi, dar pana la urma ne-am inteles iar pe la jumatatea saptamanii l-am zarit luandu-si mingea pentru cateva secunde langa el..Semne bune.

Vineri am mers la control iar medicul ne-a spus ca se reface frumos. Vom continua tratamentul cu anti inflamator, dar cu doza redusa. Asta inseamna ca in loc de doua pastile pe zi, cum a luat saptamana trecuta, acum primeste 1/2 pastila dimineata si 1/2 seara. O lipaie tacticos sau o rontaie, dupa caz. Cert e ca-i place.

In zece zile s-ar putea reface total, dar liber la joaca are abia peste o luna. Multumim din nou tuturor celor care ne-au urat insanatosire grabnica.