Etichete


Asta-dimineata am intalnit o stapana de westie, singura, fara catelusa. Maya ei avea probleme cu pielea si cu bila. Manca si ea hrana diet, dar de la Royal. Sper ca, la un moment dat, sa ne reintalnim si atunci sa fie si Maya cu doamna simpatica.

Imi plac stapanii de westie. Sunt sociabili si ii recunosti dupa cum zambesc cand il vad pe Aky. Se opresc invariabil cu fraza: „Ce scump esti!”, moment in care Aky deja se sprijina cu labutele din fata pe interlocutorul care se vede nevoit sa-l mangaie. „Va murdareste”, bagui eu. „A, nu-i nimic, am si eu unul la fel acasa. Tot baietel”, vine replica.

Asta cu sexul e important, pentru ca orice stapan de westie cauta disperat o domnisoara din aceeasi rasa. Fetitele westie sunt rare. Nu ca baieti s-ar vedea prin toate parcurile, dar orsicat..Asa ca poate ar fi trebuit sa am prezenta de spirit si sa-i cer doamnei un numar de telefon pentru cand si Aky si Maya vor mai creste. E bine sa ai o domnisoara westie printre cunostinte.