Cu doua saptamani intarziere am ajuns miercuri seara la doctor, la Isravet, unde Aky a primit vaccinul de an, Eurican, si a beneficiat si de un control la piciorusul accidentat. L-am cantarit, e in standard, cum spuneam si in postul anterior, si am luat din nou Aplazyl. Aky va rontai si in zilele urmatoare pastila nisipoasa verde care miroase a peste. Ii reface cartilagiul si il ajuta in refacere, ne-a explicat Radu Ionescu.

Tot atunci i-am luat si Frontline pentru luna martie. Pentru doua conserve de d/d vanat, Frontiline, o folie de Aplazyl si vaccinul Eurican DHPPI-LR am platit 139 lei.

Am intrebat-o pe doctorita cat va mai manca d/d si z/d, iar ea a dat din cap de genul „cred ca toata viata va manca dieta”. Cert e ca lui Aky nu-i displace hrana Hills, desi – ca sa pastram adevarul istoric – cred ca ar manca orice.

Tot ieri a fost laudat cum ca ar fi „mai cuminte”. „Poate ca-i indragostit”, i-a spus asistenta care l-a si intepat. Si ca tot a venit vorba despre indragosteala, aseara am primit confirmarea: Aky o iubeste for ever pe Tasha, considerand-o femela lui. Si viceversa e valabila. Ea pe el il iubeste.

Cam asta ar fi. E timpul sa postez si cateva fotografii.