Etichete

,


Porcuşorul alb a avut un week-end frumos. L-am dus în plimbări lungi care au inclus Universitatea, biserica Kreţulescu şi Cişmigiul. Am testat şi zona special dedicată lui şi altor patrupede haioase din Cişmigiu şi am descoperit alte trei exemplare de westie. Fireşte, al nostru a fost cel mai frumos. Tot acolo am întâlnit-o pe Emma, o duduie westie de 3 ani şi jumătate extrem de cuminte şi de docilă. „De la motocicletă i se trage”, mi-a povestit stăpânul lăudându-se că îşi ia căţeluşa cu el în timpul raidurilor cu motorul pe care acesta le face. În drum spre casă am pariat că Aky va pica lat. Slabe speranţe. După baie, avea un chef de joacă de parcă ar fi mâncase terebentină. Ne-am supus lui. Nu aveam încotro. Oricum, era prea amuzant ca să stăm împăiaţi în faţa lui. Şi da, am ajuns şi-n Parcul Moghioroş unde am auzit „ce simpatic e ăsta micu” sau „uite, e tuns doar pe jumătate”. „N-am avut bani d emai mult”, a fost replica lui A. la care ne-am tot hihăit.