Etichete


Stă ca un porcușor întins pe gresia răcoroasă de pe hol. Pare că-i un preș moale și doarme iepurește simțindu-mi orice gest pe care îl fac. De când s-a încălzit, Aky se trezește cu noapte în cap, dar cred că ulterior recuperează. Mai precis în timpul zilei. Oricum, pe la ora 23.00 se retrage frumușel într-o zonă strategică de unde aude și vede tot ce mișcă.

Nu știu ce are că de două seri îl apucă lătratul pe la 3 sau 4 dimineața, după aproximările mele. Apoi, la cererea mea, se liniștește, dar nu imediat, ci după ce își termină seria de ham-uri menite să-l nelinișteasă pe cel care i-a tulburat somnul iepuresc.

E atât de simpatic..și cam slăbănog, dacă e să mă iau după ce am măsurat din ochi și ulterior pipăit în Herăstrău. Zic de o westie bine făcută. Nu-i prea vedeai osatura. Compactă și ușor cu fundul mare, domnișoara – pe nume Daisy – avea fustă, care-i mai ascundea nițel rotunjimile, și își purta părul din zona capului altfel tuns. Mă rog, ea însă stătea la pieptănat după cum se prezenta.

Oricum, am observat că Aky are o slăbiciune pentru blond, respectiv îi plac cățelușele și cățelușii de culoare albă sau aurie. Se joacă tare frumos cu ei, îi măsoară, îi miroase și apoi se așează tacticos pe toate cele patru lăbuțe și se uită la mine ca și cum mi-ar căuta aprobarea: „Ei, așa-i că e de treabă tipul ăsta?” sau: „Frumoasă tipa, ce zici?”

Uneori îmi plac alegerile lui🙂