Etichete

, , , ,


În week-end-ul ăsta am ajuns cu Aky din nou la mare. Și am mers atât pe plajă, la Ana – după ce am cerut permisiunea salvamarilor și am promis că ghemotocul va fi cuminte -, cât și la piscină, la Apolonia.

Anul ăsta nu e de glumă – cățelușii au interzis pe plajă. Noi însă am venit cu castronelul cu apă, cu punguțe pentru oraeșce chestii, cu lesa și cu o jucărie. Ca și anul trecut, Aky și-a căutat locul sub șezlonguri și era dornic să inspecteze tot ce mișca sau mânca.

Chiar dacă nu a intrat în apă, a fost fascinat de mirosurile de pe dig și de micile alge verzi roșiatice.

La piscină am respectat cu el aceleași reguli. Aici a fost comic pentru că a omorât toți gândăceii care mișunau în jurul nostru.

Firește, pufosul a mers cu noi și la restaurant, la Sirena, unde a avut parte de tratament preferențial.

Mâine, revin cu un nou post: Cum își alege un westie un iaht. Înainte de orice, mulțumim Manuelei și îi mulțumim lui A. Amândoi știu pentru ce!