Etichete

,


Aky a fost azi la Lala Land, salonul de înfrumusețare canină din Cotroceni. Senzațional loc, extrem de plăcut și „ocupat” de doi oameni simpatici și deschiși. Mobilat frumos, ca un boutique, Lala Land e un salon cu dichis în care te aștepți din moment în moment să iasă cineva cu o chisea cu dulceață. Mi-a părut rău că nu am ajuns mai devreme aici și că am ratat programarea pe care am făcut-o la salon acum mai bine de un an.

A. se săturase de lookul afișat de Aky, așa că a decis să încercăm și altceva, chiar dacă ne-am așteptat ca bănuții cheltuiți pe blana Marelui Alb să fie sensibili mai mulți. Ne-am asumat riscul, cu ceva nebunie și inconștiență care ne caracterizează. Deh!

Așadar, am făcut programare, cu minim 3 zile înainte, iar miercuri, la ora 14.00, westie-ul meu a avut programare la salon, prima din viața lui la un hair dog stylist. S-a plăcut cu gazdele de la Lala Land, s-a întins pe burtă tacticos, s-a lipit de dominșoara drăguță cu un coc de chinezoiacă care l-a preluat și a dispărut după o perdeluță cu mărgele mici, ce camufla o ușă cu geam sablat.

„Vă sun cu jumătate de oră înainte să fim gata”, mi s-a spus și am părăsit salonul cu regretul mămicii care-și lasă puiul singur în prima zi de grădiniță. Ego-ul meu fusese hrănit cu câteva laude pe care le auzisem deja . „E surprinzător de cuminte pentru un westie, e bine crescut”. Am împărțit laudele telefonic cu A., ca să-i crească și lui inima în el, și la 17.15 m-am dus să-mi ridic cățelușul. Un westie pe cinste! Strippat, spălat, parfumat, pieptănat, țesălat, cu unghii tăiate și urechi curățate, cu glandele vidate, domnul Aky a apărut ca un iepure alb, cu urechile fluturând.

La plecare și-a ales și o jucărie, un lăcațel albastru sunător ca o inimă, iar eu i-am luat un șampon pentru blăniță albă, fără parabeni.

Ne-a plăcut la Lala Land și știu sigur că vom reveni.

Atașez câteva imagini cu domnul Aky, ușor adormit, pentru că azi nu și-a făcut somnul de frumusețe!