Etichete

,


In prima seara de plaja, in fata La Moucha, Aky s-a oprit sub o umbrela de stuf si s-a asezat in pozitia  de „sezi” privind-o in ochi pe o fata frumoasa care manca pufuleti. De gura noastra s-a potolit cu cersitul, dupa ce si-a luat pufuletul insa.

A doua zi, tot la Moucha – au muzica super, wireless moka si Cuba libre in pahare din sticla groasa -, Aky a fost mascota locului.

S-a razboit cu marea, a gustat valurile si ne-a certat pe rand ori de cate ori am intrat in apa. Dupa ce a scandalizat  o ochelarista cu palarie si costum de baie cu buline cum ca ii sperie copiii cu latratul, l-am invitat pe westie la o plimbare de-a lungul coastei.

Am ajuns cu el dincolo de nudisti – n-a fost impresionat, s-a jucat cu un golden, cu un alt golden (de data asta pui) si a fost intampinat cu un latrat nervos de pekinez cu ochii rosi in zona in care erau campati „robinsonii”.

S-a purtat admirabil si s-a lasat mangaiat de orice copil sau fiinta bipeda. N-a scapat nici cele trei rusoaice care infulecau castravete si salam din ala cu pete mici albicioase de grasime. N-a fost pe gratis. A primit una felie de salami si o bucatica de castravete in ciuda protestelor mele care s-au topit pur si simplu in fata zidului rusesc de mirare.

S-a lasat mangaiat si de familia de englezi care a castigat sticla de vin in seara degustarii de vinuri, dar si de o familie de cehi, cred, care aveau acasa doi westie – Vincent si Leon. Cei doi au ramas „acasa” pentru ca ai lor au zburat cu avionul. Am impartasit pareri despre hrana, problemele de sanatate tipice – dermatite, si frizuri. Aky a punctat la capitolul look.

Doamna din strainatate incercase sa-i tunda singura dar, a recunoscut ea, nu i-a reusit foarte bine.

Altfel, Aky merge foarte mult.

Are o vacanta activa, cum s-ar zice. Alearga, miroase marea, socializeaza, vede locuri noi si mananca prin restaurante sau testeaza hrana noua. Sensitive, cu somon si orez. Si, ca o ciudatenie de vacanta, ii e foame incontinuu.

Hapaie rapid ce e de mancat si vrea supliment. Parca e vesnic flamand. A prins niste smecherii: cand ii e foame, impinge cu botul in castronelul gol. Cand vrea sa fie spalat, intra la dus, cand vrea sa fie mangaiat, vine si te impinge cu boticul – practic isi baga capul in palma ta. A, si a invatat sa bea apa pe la tasnitori, chiuvete si pahare de taverne.

Dar, cel mai tare ne-am amuzat cand, Aky s-a repezit la sfarcul unei fete care facea topless. Pur si simplu, a lins-o pe sfarc in timp ce ea dormita. S-a dus tintit si am ras cu totii, inclusiv fata care s-a speriat, dar si prietenul ei, ca sa nu mai zic de restul care am fost pe faza.