Pana acum nu am participat la integrarea unui catelus intr-o familie. Dar cum niciodata sa nu spui niciodata,  luni seara am facut-o pe Sorina, colega mea de redactie, sa isi ia un prieten flocos acasa. Asta dupa ce i-am trimis trei fotografii realizate cu telefonul mobil. In imagini: o metisa haioasa, gasita pe strada de stapana lui Didi – o catelusa super jucausa care-l ameteste pe Aky.

Ea, Alexandra – care are acasa trei caini – mi-a spus ca a gasit pe strada o metisa de bichon si ca ii cauta o casa. Mica, patata, firava si extrem de cuminte, asa a fost descrisa de Alexandra mustacioasa alba care are, de luni seara, un stapan si o salteluta pe care sa doarma. La randul meu, am spus povestea la redactie, iar Sorina a reactionat cerand sa vada imagini cu catelusul gasit. Cateva minute mai tarziu avea sa se decida. Voia catelusul acasa. Sper ca pentru totdeaua! Iar Alexandra i-a adus-o pe flocoasa.

Mi-a placut rapiditatea cu care Sorina a decis sa o adopte si felul in care cea mica, al carei nume inca nu il cunosc, i-a lins mana Sorinei cand aceasta a mangaiat-o. Am fost impreuna sa-i cumparam lesa si zgarda, hrana bobite pentru pui si doua castraone antiderapante.

Maine aflu cum a decurs calatoria lor spre casa, cum a ajuns Sorina cu catelusul la Costin Georgian, cu metroul, si cum a fost intalnirea pufoasei cu noua ei familie.

Revin. Poate si cu foto.