Ieri seară, Ionuţ, stăpânul cel tânăr al Tashei, mi-a propus un schimb echitabil. Să-mi dea maşina, un Mercedes, în schimbul lui Aky. Mai mult, urma să-o primesc şi pe ciobăniţa de Bucovina drept bonus, odată cu maşina.

Ştiu, pare o ofertă greu de refuzat, dar i-am spus că nu sunt pregătită încă pentru un astfel de barter.

Ce i-a venit? Am fost cu Aky şi cu Tashi la medic, să le punem Advantix, să le facem un control general şi să vedem ce are ciobăniţa la urechi de le scutură ca o nebună. Are otită, din nou, de la alimentaţie, cum aveam să aflăm imediat la control. Aşa că Tasha a trecut pe mâncare hipoalergenică, pe picături şi pe antibiotice. Tot aseară i s-au făcut şi două injecţii şi am cântărit-o; are 50 de kilograme. A fost tare cuminte la mine şi m-a ascultat, ceea ce l-a făcut pe Ionuţ să-mi propună târgul.

Aky a trecut şi el de proba cântarului, are 8,400 kg şi, după spusele domnişoarei doctor, este „foarte bine”.

O recomandare am primit şi noi: să-l spălăm pe dinţi de trei ori pe săptămână, sau minim odată. Sper să reuşim. O să povesc şi am să postez şi câteva imagini🙂