Dupa perfuzia de marti la pranz, care a durat patru ore, seara am revenit la cabinet rugandu-l pe dr. Marius Mirea de la Armeneasca 34 sa ii scoata branula lui Aky. Motivul? Catelusul nu mai mergea. O asistenta, nesuferita si grasa, in ciuda aparentei ei amabilitati (ma enerva chiar si atunci cand ii facea lui Ak „gadi, gadi”, de o privea westie-ul ca pe un extraterestru) îi pansase branula cu pansament si leocoplast. Din lene, ca sa nu aduca o foarfeca, s-a tot chinuit sa rupa leocoplastul cu mâna si a pus presiune peste labuta lui Aky si asa slabit. Bref, i-a luxat laba dreapta fata din umar.

Miercuri am venit doar pentru tratament, injectii, iar joi – idem. Asta pentru ca Aky se simtea deja mai bine. Tot molesit, dar fara sa mai verse. In plus, si-a reluat cat de cat plimbarile pe afara, ca un mosulica deocamdata, dar si le-a reluat.

Doctorul Gatoi Costin mi l-a pus pe picioare, in ciuda tineretii sale. A terminat abia anul trecut facultatea la Bucuresti. Ii multumim!

Aky mananca acum orez cu morcov, cate putin si Sensitivity Control de la Royal Canin. Cu regimul asta o s-o ducem o luna de zile urmand ca ulterior sa revenim la cabinet pentru o noua serie de analize si ca sa repetam echografia.

Mirea si Gatoi vor sa urmareasca daca valorile marite ale analizelor au revenit la normal, la valoarea de referinta.

Mai am sa-i iau LIV 52 sau Essentiale si Almagel, un sirop pansament gastric. Sper sa-si revina. Oricum, imbunatatiri vizibile sunt, asta e cert. Aseara a venit din nou in pat, langa noi. S-a facut covrigel la burta mea si a stat acolo pana ce s-a incalzit bine. Apoi a plecat sa haiduceasca prin vastele apartamente regale.

A parut ca intelege tot, chiar si ieri cand, la injectii, i-am promis ca sunt ultimele. A suportat scheunand incetinel cele doua sau trei ace in pulpita. Nici nu m-am uitat. Nu suport sa-l vad. E  straniu. Dupa cate am vazut anul asta…dar la Aky nu ma pot uita. Cam asta ar fi..

Multumim lui Gabi, Sorinei, Ralucai, Madalinei, lui Flory, Cristianei, Sorinei, lui Clarice, lui Carmen, lui Ionut, lui Andrei, Neplacutului, lui Alex, tuturor celor care m-au intrebat ce face Aky in zilele astea!