Etichete

, , , , , ,


De două zile Aky are din nou probleme cu stomacul. A vărsat o spumă luni seară, marți nu a mâncat nimic (deși i-am făcut orez cu morcov și i-am dat dimineață o linguriță de Almagel) și a fost prostălau, miercuri a avut scaun moale dimineața, dar s-a grăbit să mănânce Royal Canin Gastrointestinal.

Seara, sărăcuțul, după ce i-am făcut baie, îmi tot dădea târcoale. Ba chiar a venit în living și se uita lung spre geam ca să-l scot pe fereastră. Îmi tot arăta cu nasul iar eu – lemn, nu procepeam nimic. Mirosea ca și cum înghițise sulf și i-am promis că-l scot afară.

Până să mă încalț și să-i pun haina pe el, că încă era umed, Aky al meu părea o țeavă de eșapament ruginită. M-am grăbit să-l scot afară și, când am ajuns jos, am văzut că se scăpase pe el. Îmi dădea semne că vrea înapoi în casă. la câteva minute, avea să vină afară A. gonit de mirosul din baie. Aky își golise stomăcelul pe covorașul de lângă vasul de toaletă.

Nu aveam de ce să-l certăm. Nu înțeleg însă ce s-a întâmplat și unde am greșit cu alimentația lui de iar s-a deranjat la burtă. Am spălat și dezinfectat baia, am spălat covorul, l-am spălat pe Aky și i-am vârât pe gât un Eneteroguard, un antimicrobian și antidiaretic cu spectru larg.

Acum dormitează în spatele meu. Sper să nu-i mai fiarbă stomacul și să se facă bine ghemotocea.