Etichete

, , , ,


Pentru că zilele trecute nu l-am ținut afară cât a vrut el, Aky s-a răzbunat așa cum știe el cel mai bine: mi-a mâncat cărțile din bibliotecă, chiar în ziua cu pricina.

Și doar îl rugasem să fie cuminte…

Se uita la mine cu privirea aia: Zici?și m-a lăsat să plec cu inima îndoită. Seara însă aveam să am confirmarea că micul Dexter al cărților avea să recidiveze. Nu are sens să mă întreb pentru a câta oară că am pierdut șirul..

A încercat să termine o mai veche lucrare de-a lui Boroi, Codul de Procedura Civila, si a ros Istoria doctrinelor economice. Dacă din Boroi am avut ce salvez, Istoria am dat-o la gunoi.

Când l-am întrebat ce-a făcut, westie-ul Aky a lăsat urechile pe spate și a luat fața aia de prostovan milog. L-am fotografiat asupra faptei, iar dovada – mai  jos: