Sâmbătă a fost zi de mers în parc, ieșire așteptată de tot familionul. Am avut și un moment de iluminare:) Aky știe că merge în parc pentru că urcă vioi pe bancheta din spate a mașinii și stă cuminte în poziția de șezi până ce mă vede la volan. Odată cheia în contact, ghemul alb argintiu trece la fereastră de parcă ar vrea tuturor să le spună ce îl așteaptă.

După ce s-a hârjonit, și-a făcut turele de lac, a mirosit și a marcat tot ce i se părea demn de a fi stropit de el, Aky ne-a dus pe pajiștea din fața Planetei Ham Ham, spațiul de joacă special amenajat pentru căței. Înghesuială mare – bipezi și patrupezi, gură cască sau implicați în programul derulat de un grup de voluntari de la Clubul Câinilor Utilitari. Uitati-va după ei pe Facebook, ori pe net. Au programe de dresaj și prețuri bune.

Ei ne-au invitat la joacă, implicându-l pe domnul Aky să treacă printr-un tub lunguieț. Nu așa…de amorul artei. Ca să ne demonstreze că ar răspunde bine la comenzi și că este un cățeluș agil.

Și, ca să îl laud, Aky a fost și recunoscut de unul dintre dresori. „E cățelul care are blog și pagină de Facebook. Și pe primul lui stăpân l-a chemat Claudiu”, mi-a spus una dintre fetele care l-a luat pe Aky la joacă. Întâmplător, ea fusese colegă de serviciu cu primii părinți ai lui Aky.

Și da, recunosc, vanitatea mea a fost mângâiată…Prietenul meu e cunoscut:)