Etichete

, , ,


UPDATE 2 martie 2013. Sunt şapte, pentru că l-am întâlnit şi pe Toto

––––––––––––––––––––––––––––––

Hugo, Westie, Ozzy, Bobo și Boris. Pe toți i-am întâlnit în ultimele zile și dacă-l punem la socoteală și pe domnul Aky, nu stăm rău. Șase – nu cai frumoși, cum ați fi tentați să credeți – ci șase westie în aproximativ același perimetru. Cu cei mai mulți ne-am întâlnit în parc, la IOR sau Cuza cum i se zice de câțiva ani.

Și, deh, până și aici, sau abia aici notorietatea și-a spus cuvântul pentru că, joi dimineață, am dat cu nasul de un alt westie – Boris, însoțit de prietena lui, care l-a recunoscut pe Aky, auzindu-mă cum îl strig. „A, el e cățelul cu blog”. Replica, urmată firesc, de o alta: „dar credeam că vă plimbați în Parcul Circului”

Ei bine, am schimbat zona și știu pe cineva care e tare mulțumit de mutare. E atât de vioi când dă cu nasul de parc, de parcă ar fi devenit stăpânul unui parc uriaș. Incredibil ce și-a dezvoltat sentimentul de posesiune. O posesiune nevinovată. Poate mi se pare, dar a devenit mult mai agil de când are uriașa grădină la dispoziție. Și un mușuroi de stimuli. Imagine