Etichete

,


După două luni, am revenit azi în locul în care Aky s-a născut, mai exact acolo unde a fost prima lui casă, pe străzile și în curtea în care a copilărit. Eram curioasă să văd cum va reacționa westielinul, plus că urma întâlnirea cu Tashi, cea mai bună prietenă a lui Aky și, probail, cățelușa care i-a marcat adolescența. Ei bine, nici n-am parcat bine și lângă ușa mașinii s-a iit Maronica, o cetățeancă aciuată în apropierea locuinței în toamna trecută. Veselă nevoie mare și-a continuat țopăiala de capră pe lângă Aky și l-a condus, așa cum făcea înainte să ne mutăm, până pe scările casei. ba chiar le-a urcat, fericită, așteptând în fața ușii, acolo unde seară de seară ne despărțeam până să ne mutăm.

Și-a amintit, mi-am spus. Te-a cunoscut, i-am zis lui Aky și am intrat cu ceva teamă în curtea Tashei. Care l-a primit cum se cuvine. L-a lătrat fericită, l-a mirosit, l-a vegheat și l-a tratat și cu un os vechi pe care i l-a dezgropat de la rădăcina dudului secular. Și, ca înainte de plecarea noastră, l-a lăsat să stea pe saltea, să roadă osul proaspăt dezgropat, în timp ce-l privea languros, împăcată.

Pe scurt, pentru prietenii adevărați timpul nu contează. Și da, cățelușii au amintiri.