Etichete

, , , , , , , ,


Zile grele pentru Aky si pentru noi. De o saptamana mergem zi de zi la medic. Din cauza unui ardei verde, crud, pe care i l-am dat domnului Aky care isi gasea de lucru printre picioarele mele. Mare prostie am facut, pentru ca bucata cu pricina avea sa-i declanseze din nou vechea gastrita. Dupa ce-a ingerat cu pofta-i caracteristica bucatele mici de ardei a doua zi a fost extrem de apatic. Ce a urmat apoi pare un cosmar. A varsat. Mult. Bila, spuma, galben, albus de ou..toti cei care stiu ce inseamna voma unui catelus inteleg. Normal, l-am dus la medic, tot la Isravet unde, in urma cu doi ani, una dintre doctorite m-a trimis acasa, cand Aky avea aceleasi simptome, incurajandu-ma: Ne-au venit azi numai pisicute si catelusi cu voma. Noroc ca am ajuns la Armeneasca si noroc ca doctorul de acolo, in garda, i-a facut rapid analizele de sange si l-a pus pe perfuzii. Ei bine, am cazut pentru a doua oara in greseala si am mers la Isravet, unde am dat peste o alta doctorita tanara. I-a facut un pansament gastric si un antiinflamator si ne-a trimis acasa. In ziua a doua de mers la ea, ne-a mai dat un antibiotic si un anti-vomitiv, vazand ca Aky e tot rau. In ziua a treia l-a injectat din nou, dar catelusul nostru nu dadea semne ca se inzdraveneste. Dimpotriva. In ziua a patra, duminica, o doamna minunata a pus mana pe telefon si ne-a trimis pe sus la un alt cabinet veterinar unde lui Aky i s-a facut echografie, apoi i s-a luat sange si, in urma unui examen clinic, i s-a administrat un tratament. Prima concluzie – gastrita cronica. Si colecist marit. Si analize de sange care indicau o infectie. Luni, marti si miercuri am fost cu regularitate la Coravet, la tratament. Azi, dupa a patea zi, si a patra de mers la dr. Andreescu Aky pare ca e bine. Latra de mama focului si mai nou a mancat o broasca. A doua din viata lui. I-o face bine la gastrita?

Acum, dincolo de delicatesa, tinem cu dintii de tratament – antibiotic si protector hepatic. Nu si-a revenit 100%, nu mi-a adus mingea, n-a sarit in pat. Dar spun Nu inca. Imi dau curaj.

Ma tot gandesc de vreo doua zile, de cand stiu valoarea bilirubinei ridicate din sange, semn de infectie – ce ar trebui sa fac? Sa ii spun primului medic care l-a vazut pe Aky ca ar fi trebuit sa-i ia analize? Ca…Aky avea o problema complexa, ca un examen echo se impunea, ca daca nu esti sigur pe ceva mai ceri o opinie, ca uneori o injectie nu rezolva totul, ca …? Sa-i spun sau nu?